Follow your heart

Fina dagar

Kategori:

Nu har jag varit ledig i två dagar och är ledig i nästan tre dagar till.
I fredags när jag slutade jobba så åkte jag till Rättvik och kollade på bandy, Rättvik-Borlänge, tillsammans med Majsi och två till.
På lördagen så blev det att slappa i soffan med Majsi under dagen och kolla på hockeyn, Sverige-Lettland.
Blev lite jobb på kvällen och sen kom Majsi och kollade på innebandyn med mig, IBF-Tyresö.
Så det har mest varit sport denna helg, det är skoj fast inget slår självklart hockeyn :)
Idag har jag bara slappat, kikat lite på stan, sovit middag och bara kikat på film.
Nu kom Majsi precis som ska sova på min soffa inatt, kan vi ligga och snacka skit innan vi ska sova.
Imorgon är det ju nyårsafton och dagen kommer börja hemma hos mig tillsammans med Majsi och Fia. Blir först att kika på hockeyn, Sverige-Finland :)
Sen gör vi oss iordning för att senare åka ut till någon bystuga och fira in det nya året tillsammans, med andra också så klart.
Det blir nog skojigt, hoppas jag, ser fram emot morgondagen! :)

Kommentera inlägget här: