Follow your heart

Överskottsenergi

Kategori: Allmänt

Har sovit lite lite senaste veckan, men jag har ändå varit pigg på dagarna och hållt igång med träning och jobb.
Igår fick jag lov att ta en sömntablett så att jag kunde somna tidigt och slippa vakna en massa under natten. För trots att jag har varit pigg på dagarna så vet jag att det kan slå tillbaka helt plötsligt. Var lite dåsig tidigare idag men nu är jag jätte pigg och rastlös.
Ska snart ta mig in på gymmet och springa av mig en massa så att jag förhoppningsvis kan somna ikväll utan tablett.
Jag undrar varför jag är så här plötsligt. Kanske kan bero på vädret fast jag märker knappt något av det eftersom jag bara är inne på jobbet hela dagarna. Har absolut ingen lust att jobba när det är så fint och varmt ute. Jobbar imorgon också men sen så är jag ledig i tre dagar och då ska jag vara ute en massa för det ska fortsätta vara varmt och fint, mmm vårkänslor :)

Kommentera inlägget här: