Follow your heart

Ingen sommar

Kategori: Allmänt

Alltså när ska det bli sommar på riktigt?
Kollade vädret 10 dagar framåt och det ska fortsätta som hela juni har varit.
Det är säkert därför jag är så grinig just nu också, jag är lite av en vädermänniska.
Jag låg och tänkte nyss och kom fram till att jag skulle behöva en riktig sommarflirt. Inte något halvdant eller något ibland, utan verkligen.
Sen kan det gärna få utvecklas till något mer till hösten typ. Inte mig emot. Och om vädret ska fortsätta vara kasst är det ju perfekt att vara med någon och ligga inne och kolla på film med mitt på dagen när det regnar utanför. Supermysigt!
Fast jag vet inte riktigt vart jag skulle kunna träffa på någon och alltid när jag försöker något så blir det aldrig till något bra.
Fantisera kan jag ju alltid göra....

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2012-07-01 | 18:50:46

    Jag brukar gråtrunka.

    Funkar för mig.

    Som nu tex. Varit på peace & love, fått pussar av massa tjejer, skrivits på mina armar.

    Har jag fått nåt mer?

    Nope.

Kommentera inlägget här: