Follow your heart

En kul grej

Kategori:

Fia och jag har pratat flera gånger om detta med puffar på facebook, hon håller på med dom men jag har aldrig förstått grejen med dom.
I alla fall så fick jag en puff av en kille för några dagar sen.
Hade inte en aning om vem han, gick in på hans profil och kikade lite iaf. Han hade två bilder på sig, både med uppknäppt skjorta samtidigt som han spännder magmusklerna. haha. Sen kollade jag vad han var vän med för personer. Bara tjejer, det fanns inte en enda kille. haha. Kollade in kanske tio tjejers profiler, alla från olika städer från helt olika delar av landet. haha.
Alltså jag vet ju inte om han är den på bilder eller om det bara är något psyko.
Men det kändes så löjligt. Och alla dom där tjejerna sen som accepterar hans vänförfrågan fast dom antagligen inte har en aning om vem han är. Aja, det är välla upp till dom men rätt löjligt det också.
Dom där puffarna kanske handlar om uppmärksamhet bara, vad vet jag...

KOMMENTARER:

  • fia säger:
    2012-11-30 | 18:44:46

    Håller på med? What? Jag bara spar puffarna jag får! Enda som jag har puffat är ju tomth på skoj ;-)

  • Anonym säger:
    2012-12-01 | 02:13:04

    det är ju jag som puffat dig, okej då vet jag att du inte gilla mig, ska sluta läsa din blogg.

Kommentera inlägget här: