Follow your heart

Bubbly

Kategori:

Kvällen blev bra igår :)
Dagen idag har varit mindre bra, så sjukt bakis och äckligt trött.
Var iväg en timme ungefär på kvällen för att käka, men det var fan för mycket idag :P
Orkade knappt hålla ögonen öppna och så fort jag kom hem och la mig på soffan igen så somnade jag. 
Men vad gör det om hundra år?! ;)
 
Nu längtar jag till nästa helg då det blir Stockholm och HOCKEY-VM, woho!!
Och jag såg nyss att Jacob Markström blir med i VM, aaaaaaah, han är min favvis :)
Jag vill typ gifta mig med honom, Fia säger att jag ska fria till honom, undrar om han skulle säga ja... Haha!
 
Nåväl, några jobbdagar innan dess och byte av månad.
Mmmmh, sköna maj! 
Jag tror att jag just nu har väldigt mycket vårkänslor inom mig som bubblar runt, det är skönt :)
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-04-30 | 00:50:47

    va du söt när du bara är...

  • Anonym säger:
    2013-05-03 | 00:27:59

    än engång inte jag som kommenterar, the original stalker, kan språket bättre än så ;)
    just sayin'.
    Fria på! Sluta var en mes, go for it! han kanske bara väntar på dej, du är ju fräschare än nånsin! give it a shot!

Kommentera inlägget här: