Follow your heart

Kissing burns 6.4 calories a minute. Wanna workout?

Kategori:

Vissa veckor går det lite trögare med träningen, som den här veckan då jag har varit väldigt uppsvälld (tjejvecka :P) och haft ont i magen.
Då får man äta extra nyttigt och bra istället.
Det går bättre och bättre med kosten, har en tendens att äta en del skräpmat men försöker verkligen hålla mig undan. Någon gång ibland gör ju ingenting, men hur gott det än är så får man lov att försöka motstå suget när det kommer ofta.
Trots magont så har jag tränat iaf, först i måndags så blev det Zumba och igår gymmet och då hade en vaktmästare sett mig och sa idag att jag såg ut att köra på hårt. Men det är ju så det ska vara, inget halvdant ;)
Blir träning även idag, så har jag gjort lite vettigt den här veckan i alla fall, kanske kan bli något i helgen också.
Får bli ännu bättre nästa vecka dock, men jag håller ju ändå i det och kämpar trots att jag mår lite halvkasst.
Annars denna vecka har jag jobbat, var ledig igår och tränade på dagen och sen var jag på hockey på kvällen.
Just ja, jag köpte nya skor igår och tanken var att jag ska försöka springa mer (när snö och is försvunnit). Tycker att det är ganska tråkigt egentligen men jag tänkte att om jag har ett par snygga och supersköna skor så kanske jag vill springa ;) Får se, kommer väll sluta med att jag inte springer och använder dom till vardags bara...
 
Jag försöker tänka väldigt mycket hälsa just nu, inte dricka alkohol så ofta, träna, äta bra och nyttigt, dricka mycket vatten, sova ordentligt och det senaste; inte sola nå hysteriskt. Inte för att det är möjligt nu egentligen, det är i solarium då men det tänker jag aldrig mer lägga mig i coh så mycket solarium har jag aldrig solat i mitt liv ändå. Sen till sommaren så ska jag ha hög solskyddsfaktor och inte ligga och pressa i flera timmar. Jag är välla redan lite förstörd utav solandet men jag behöver ju inte göra det värre!
Såg förresten ett par för några dagar sen som skulle sola solarium och då såg dom redan bruna ut så dom solar nog en del, båda var lite feta så man kan ju tänka sig att dom äter en del skitmat ihop och båda stank rök.
Så min gissning är att dom kommer dö utav antingen fetma, hudcancer eller lungcancer. Det är fint att kasta pengarna på :P
Det gör mig ännu mer motiverad till att leva sunt :)
 
 
 
Så här kan mina frukostar se ut, i alla fall när jag har tid till det, man håller sig mätt ett tag och det är mycket gott!
 
På gårdagens träning
 
Några kilon lättare än för ett år sen :)
 
Mina nya älsklingar, nu längtar jag ännu mer till våren så att jag kan börja använda dom!

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-02-01 | 20:29:00

    va snygg du är

Kommentera inlägget här: