Follow your heart

Midsommarhelgen

Kategori:

På midsommarafton åkte jag med Tam och några utav hans kompisar till  hans familj i Grycksbo, Tam fyllde år så det blev att fira han där ute med grillning och tårta. Drog även med honom på majstångsresning nere på byn då han aldrig har varit på något sådant tidigare, katastrof! Så det var absolut dags ;)
Senare åkte vi hem till Tam inne i stan för lite fest fast jag var inte riktigt på humör så det blev en tidig kväll för mig, vilket var skönt efter att jag har jobbat ganska mycket dom senaste veckorna....
 
 
 
 
 
 
På lördagen så hängde jag med Camilla och Magnus hela dagen. Vi var först ut till Svärdsjö och kollade på Kyrkbåtsrodd, sen hem till Camillas mamma där vi blev bjudna på mat. Svängde förbi Jullan en sväng innan vi for in till stan igen. Blev en middag på McDonalds innan vi åkte hem till dom och hade Tequila race hela kvällen, eller jag och Magnus hade. Åkte sen ut till Mannes Loge på natten, fast vi kom lite sent så det blev inte så länge där och på vägen hem var jag tydligen ganska full...
 
 
 
 
 
 
 
Igår märktes det att jag hade druckit Tequila en hel kväll, uuuuh!
Låg i sängen till nästan fem på eftermiddagen men då fick jag först lov att tvätta lite och på kvällen blev jag bjuden på grillat av Camilla och Magnus :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: