Follow your heart

Veckan som gått

Kategori:

Idag på jobbet så tillagade dom någonting äckligt i restaurangen under eftermiddagen så att det stank runt överallt, så jag satt och mådde illa i flera timmar.
Jag kan vara så jäkla känslig mot lukter och just nu en del mat också. Ibland kommer jag in i perioder då jag bara kan äta det som jag är absolut sugen på, allt annat mår jag illa av. Fast det som alltid går bra när jag mår så här illa är McDonalds-mat, jättekonstigt!
 
Vad har hänt annars se veckan då? Jo en del faktiskt.
I fredags hade vi Halloweenfest i simhallen, det var skoj. Jag var ett spöke i receptionen. Sen kom det några killar och hade hoppshow och kom hoppandes in genom fönstren på taket ner i bassängen först, det var coolt!
På lördagen så blev det fest i Borlänge med Sofie, hennes moster och en kollega till dom. Det var skoj, men jag blev alldeles för full, fast det var välla skitsamma! ;)
Söndagen sov jag till och från till tjugo över två på dagen, sen var jag fortsatt superbakis fast jag orkade faktiskt storhandla på eftermiddagen och käka middag hemma hos morsan.
Sen på kvällen tog jag mig över till sjukhuset för att hälsa på Camilla, Magnus och lilla bebisen :)
Det var mysigt!
I måndags var jag och syrran till Borlänge och kikade in nya IKEA-huset där, blev även en sväng på Kupolen.
På tisdagen hade vi möte på jobbet och det var ganska intressant plus att vi åkte upp i nya hoppbackarna, det var skoj fast lite läskigt då dom fortfarande är en byggplats....
Igår och idag har det bara varit jobb.
Men imorgon blir det skojigare igen för då drar jag från stan och ända till Stockholm och hänger hos Fia och Tommy under helgen, jääj :)
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: