Follow your heart

FFFFIIIIIIINNNNNNNAAAAALLLLLL!!!

Kategori:

Det är så underbart jävla fint att Juniorkronorna är i final!
Men jäklar vilken spännande semi mot Ryssland det blev, eller ja mycket av matchen var välla ganska segt egentligen men i slutet hoppade nästan mitt hjärta ur mig. Men så till slut kom slutsignalen, Sverige vann med 2-1 och jag stod upp i soffan och hoppade och skrek, aaaaaaah! :D
Har haft ont i halsen sedan igår och den blev inte bättre efter som där sista rysarminutrarna, huuuu!
Nu ska jag kika på den andra semin som avgör vilka Sverige får möta imorgon i finalen. Jag tycker Finland känns lite oskojiga att möta så därför hejar jag på Canada!
Jag tycker att det är så kul att det är så många Kanadensare på plats i Malmö också ;)
Det är nog därför jag tror att det skulle bli en roligare final om Sverige får möta Canada. 
Det visar sig om ett par timmar vilka det blir som dom får möta.
Men imorgon är det ju bara blågult som gäller, det finns ingenting annat!
Och tänk vad skoj om dom fick vinna på hemmaplan, först när Tre Kronor vann VM på hemmaplan i våras och så nu om Juniorkronorna skulle vinna JVM på hemmaplan. 
Jag kommer i alla fall att sitta hemma i soffan i min Tre Kronor-tröja och heja allt jag kan imorgon :)
 
 
Kommentera inlägget här: