Follow your heart

Spinky winky skinny bitch

Kategori:

Ibland, som just nu, vill jag bara bli jättesmal. Inte för att jag är tjock men vissa perioder, veckor, dagar, några timmar bara kanske ibland, så vill jag bara vara supersmal. Modellsupersmal.
Fast egentligen vill jag inte vara smal på det sättet, utan egentligen vill jag mest vara snyggt tränat smal.
Det är nog när jag har lite dåligt med motivation till att träna och käka bra som jag blir så här.
Och sen blir jag lite anti all hets om träning och äta rätt och att man ska göra det bara för att vara hälsosam, så säger alla så för att det ska låta bra.
Fast egentligen gör nog alla det, tränar och äter bra, för att vara smala och snygga.
Jag vill då vara smal och snygg!
Men nu har jag kommit igång lite smått med träningen igen, måste bara hitta lite nya sätt att träna på så att jag inte tröttnar igen snart plus att det måste ta mer också. Innan motivationen försvann så både tränade och åt jag bra men det kändes som att ingenting hände och det sög.
Så om någon har något skojigt förslag på skojig träning som man blir smal och snygg av så kan den ju säga till :)
 
 
Kommentera inlägget här: