Follow your heart

Hemåt

Kategori:

Sitter just nu på bussen från Stockholm, känns alltid lite trist att åka hem där ifrån. Tur att det inte är så långt emellan Stockholm och Falun, ska bara ta mig för att åka dit lite oftare. Har ju ändå några olika som jag kan åka till så att inte samma behöver stå ut med mig varje gång. 

Denna helg blev det iaf en visit hos Fia, Tommy är i USA så han slapp mig denna gång men nästa gång är säkert han också hemma. 
I fredags var vi bara hemma och käkade middag, drack lite rödvin och kollade på fångarna på fortet. 
På lördagen shoppade vi loss på stan, mest Fia, och sen var vi på fest på kvällen och det blev även en utgång på något ställe på söder. 
Sen hemgång igår så idag var vi lite trötta och slappade mest i soffan, gick och köpte pizza, kollade lite hockey och sen var det dags för mig att åka hem. 
Längtar redan till nästa gång jag åker ner! 

Efter att ha varit vaken sen fem på morgonen i fredags så räckte det med typ ett halvt glas vin för mig på kvällen för att jag skulle bli lite väl pratglad, tur att det bara var jag och Fia ;)


Lite Frozen yoghurt-paus i shoppingen. 


Unnade mig lite lyx :) 




Fin dag ute idag! 

Kommentera inlägget här: