Follow your heart

Älskade blåvitt!

Kategori:

Var upp till Leksand ikväll med Malou och Leksand vinna över Djurgården, wooohoooo! 
Så jäkla skönt med ett par vinster nu igen :) 
Alltså jag vet inte vad det är med Leksand men så fort jag åker upp dit förändras min sinnesstämning på en halv sekund. Jag kan ha varit på dålig humör hela dagen innan, men väl där svävar jag på partymoln typ. 
Inte för att jag har varit på dålig humör idag men jag har haft andra sådana dagar. 
Bästa stället i hela världen! 




KOMMENTARER:

  • Sofie Jansson säger:
    2015-01-28 | 14:40:28
    Bloggadress: http://benjaminskablistorebror.blogg.se/

    jag känner exakt samma sak. älskar Leksand. mår toppen där <3

    Svar: Man kanske skulle ha flyttat dit ;)
    Emelie Hedberg

  • Anonym säger:
    2015-01-31 | 05:13:00

    lif liffff, blir nog slutspel, hahahah...yeah right, men hoppas kan man ju iaf

Kommentera inlägget här: