Follow your heart

Helt otroligt att jag fortfarande är vaken

Kategori:

Idag har jag jobbat och jag trodde att det skulle bli otroligt tungt... För jag kunde inte somna förän halv fyra inatt, Zzzzzzzzz! 
Fattar inte vad som hände, har inte haft problem med att somna på över ett år. Men igår/inatt gick det verkligen inte. Kände mig inte ens trött. 
Trodde då att jag skulle vara helt förstörd idag då men jag fungerar fortfarande, känner mig rätt pigg faktiskt plus att det inte heller syns att jag bara har sovit tre och en halv timme. Jääj! 
Trots det hoppas jag att jag somnar tidigare ikväll. 

Fast jag hade inte haft något emot att vara upp sent inatt, om jag hade varit ledig och varit i Stockholm. Hade gärna varit på ufc fight night ikväll/natt. Inte för att jag har varit intresserad av sådana sporter direkt men det kan ju vara skoj att göra/se något nytt. Sen är ju han the Mauler rätt snygg också så ;) 

Pigg och glad! 
Förresten det kom in både Leksingar och Brynäsare på Lugnet idag för att käka lunch innan dom fortsatte upp till Leksand för kvällens drabbning mellan just Leksand och Brynäs. Jag hade gärna också åkt upp dit och sett den... 
Kommentera inlägget här: