Follow your heart

Inredningsjobb

Kategori:

Vissa dagar är skojigare att jobba än andra. Som idag, då har jag och en kollega varit på IKEA några timmar och inhandlat en massa inredning. Superkul och plocka på grejer som någon annan sedan betalar. 
Vi håller just nu på att inreda ett hus där gubbarna som ska köra pistmaskinerna under skid-VM ska bo. Huset äger kommunen redan men det står tomt bara. Så då blev det billigare att köpa möbler och inredning till det så att dom får bo där istället för att hyra in dom på något vandrarhem. Plus att det här nog blir mycket finare än det är på ett vandrarhem :) 
Jag tycker att det vi har köpt hittills blir väldigt fint och det är jättekul att hålla på med. Hoppas gubbarna också tycker det.
Sånt här skulle jag kunna ha som jobb varje dag.
Inredning är kul! 
Dessutom ska jag sy en gardin som ska hängas upp där också, blir kul det med. 
Har inte sytt så mycket dom senaste åren, men den senaste veckan har jag sytt ihop lite smågrejer och nu blir det då även en gardin. 
 
Annars har det inte hänt så mycket dom senaste dagarna, bara jobbat och tränat  i stort sätt. 
Imorse hade jag iaf Jenna och James här en stund. Så mysiga ungar!
James satt mest och småskrattade för sig själv och jag och Jenna hade frukostdejt :) 
 
 
 
Ikväll ska jag på Zumba. Var några månader sedan jag kunde gå på ett Zumbapass sedan, så det ska bli kul :) 

Kommentera inlägget här: