Follow your heart

Skojigheter!

Kategori:

Satt och tänkte nyss på allt som händer framöver och jag har en massa skoj att se fram emot :)
Nu på lördag blir det hockey med farsan och Jenna, hennes första match. 
Nästa helg jobbar jag dock. 
Men helgen efter det är jag ledig och just nu har jag ingenting planerat, ifall inte Jessica ville hitta på något då. Jag har som förslag hockey ;)
Sen blir det en helg med Fia i Stockholm. 
Helgen efter det kommer mina kusiner som bor i Göteborg upp. 
Efter den helgen börjar skid-VM och det märks redan på jobbet, det har varit fullt ös hela denna veckan.
VM blir nog skoj att jobba under, vi ska då även ha med volontärer från VM i receptionen och idag fick vi veta att dom kunde vara från alla möjliga olika länder. Det tyckte jag lät kul :) 
Den första helgen där under jobbar jag. Men andra helgen är jag ledig och jag har även tagit semester på fredagen då för på torsdagkväll åker faster och hennes kille upp. Så det blir att gå och kika på VM och parta lite med dom.
Dom bygger just nu typ världens största tält ute på vägen till VM, det är ett tvåvåningstält som är 30m brett och 105m långt. Där inne ska dom ha både restauranger, scen, Inter sport ska ha en butik och så var det säkert något mer. Men där inne kan det nog bli skoj :) 
Jag tycker att det är jättekul att ha lediga helger planerade så att man hela tiden har grejer att se fram emot. 
Den här hösten var ju inte speciellt rolig och jag satt mest hemma ensam och glodde på tv. 
Men nu jäklar!
Måste hitta på mer skojigheter att göra sen :D 

Gubben och jag sist vi var på hockey :)

Det lät som att det kunde bli lite party i Stockholm, då röstar jag för nya paraplydrinkar ;)

Mina älskade kusiner, här käkade vi lunch på Hard rock café i London för snart 3 år sen :)


"Black is such a happy color" 




KOMMENTARER:

  • Sofie Jansson säger:
    2015-01-16 | 19:56:17
    Bloggadress: http://benjaminskablistorebror.blogg.se/

    men vad roligt! Det där med tältet lät ju huuuur bra som helst :D
    Vi måste hitta på nått skoj snart :)

    Svar: Ja det tycker jag också att vi måste göra :)
    Emelie Hedberg

Kommentera inlägget här: