Follow your heart

Turkiet

Kategori:

I maj åker vi utomlands och det blir till Turkiet, Alanya.
Det blir fjärde gången för mig där och något av det bästa jag vet när man kommer dit är att första dagen gå på Hamam och först bli skrubbad över hela kroppen och sen få massage. Det ser jag mest fram emot :)
Hotellet ser jättebra ut, har flera olika pooler, det finns gym och tennisbana, det ligger alldeles intill stranden och så har vi all inclusive så att man inte behöver tänka på sånt. Då jag åker med la familja plus några andra som har barn så känns det enklast med all inclusive. 
Det ligger lite utanför Alanya, så det kanske är lite lugnare än om man bor mitt i smeten med alla dryga försäljare och inkastare. Men det går gratis bussar in till centrum 2 ggr per dag ifall man tröttnar på sol och bad någon dag och kanske vill shoppa loss lite.
Känns långt till maj just nu men jag hoppas att det går fort :)
 
 
Hoteller vi kommer att bo på

KOMMENTARER:

  • Sofie Jansson säger:
    2015-01-29 | 06:31:19
    Bloggadress: http://benjaminskablistorebror.blogg.se/

    ser underbart ut!! Kan knappt vänta tills vi åker. All inclusive är grejer det :)

    Svar: Vart åker ni? Och när? :)
    Emelie Hedberg

  • Sofie Jansson säger:
    2015-01-29 | 13:35:27
    Bloggadress: http://benjaminskablistorebror.blogg.se/

    Vi åker till kap verde en vecka. den 10 februari. Andreas vet inte vart vi ska och inte att det är all inclusive, han fick det i födelsedagspresent/julklapp :)

    Svar: Men du vad härligt! Och det är ju snart, nu blir jag avis, är så trött på vintern nu :P
    Emelie Hedberg

Kommentera inlägget här: