Follow your heart

Ska aldrig köra en full Lars igen!!!

Kategori: Allmänt

Ja jag skulle åka till Kolgårn igår kväll vid 11 och hämta Lars, Salami och Quase för dom va fulla typ. Så åkte vi till Mcdonalds för dom ville ha mat. Så självklart ska Lars börja slåss, de går ju inte för han att va full utan att börja bråka. Jobbiga människa!! Men iaf så va de väll inge mer me saken förän vi ska åka och blir stoppade va polisen nedanför Mcdonalds och frågar efter Lars. Mongo Lars :P Ja ja de gick välla bra iaf. Fast sen va de annan skit jag verkligen inte tyckte om!!

Jag undrar va min pappa har fått för fel, haha. Sms:a lite me min syster tidigare som är me Usa me pappa just nu. Så skrev hon att hon kanske skulle tatuera sig idag och att pappa också kanske skulle gö de, han hade varit skit sugen igår. What? Hallå va händer me min pappa? Fast de va ju inte de värsta me de hela, jag fråga sen va han hade tänkt att gö, en pinuppa. HALLÅ!!! Han fyller 50 i år liksom. Oh my god!! Haha ja ja han får välla va nå mongo.

Jag är och jobbar nu, har inte gjort de sen i början va mars typ. Har varit ganska skönt men de kommer ju synas på kontot sen också. Undrar när jag ska lära mig att spara pengar?
Kommentera inlägget här: