Follow your heart

Har haft en härlig dag!

Kategori: Allmänt

Tog en tripp till Rättvik idag och hälsade på Maja, Markus och Tindra som är uppe nu över jul/nyår.
Först hängde vi lite i bunkern och jag fick leka och mysa lite me Tindra.
Sen åkte vi till Fricks och fika, blev räkmacka och varm oboy. Det va kanon gott!
Hade först tänkt att stanna till eftermiddagen ungefär men så fråga Maja om jag ville stanna och käka middag me dom så då fick de bli så.
Efter Fricks åkte vi och handla till middagen.
Vi hängde lite mer i bunkern och bara umgåddes.
Sen blev det middagslagning inne hos Maria och Johnny och jag myste med Tindra plus att jag fick underhålla Elvira och Linus lite samtidigt. Jag är bästa lektanten :P Fast jag var inte den piggaste på att leka idag när jag fortfarande kände mig halv sjuk så där.
Borde kanske egentligen ha legat hemma i sängen hela dagen men Maja & co åker hem på söndag så idag va enda dagen som jag kunde träffa dom. Får bli liggandes mesta dels imorn istället.
Det blev en god fiskmiddag sen med pressad potatis, romsås, ärtor och god sallad.
Efter det åkte jag hemåt så att jag slapp köra för sent på kvällen.
Men jag hade verkligen en jätte mysig dag med underbara människor :)

Här på kvällen har jag tvättat och strukit kläder.
Nu ska jag kolla på hockeyn, Sverige-Ryssland.
Och dom sa precis att Oliver Ekman-Larsson är i strålande form, JÄÄÄJ!!!
Det här här kan bli en riktigt spännande match....

Kommentera inlägget här: