Follow your heart

Helen är min hjälte!!

Kategori: Allmänt

Hade typ världens mest värdelösa dag igår. Allt sög. Och de värsta va när de kom in en gubbe på campingen och de enda han sa va ett namn så fråga jag ifall de va nått bokat. Ja en stuga sa han sen stod han och rabbla upp massa andra namn som bokningen kanske  kunde stå på. Men jag hittade inte på de första namnet de stod på och fråga va de kunde va för annat namn och om han verkligen hade bokat. Då blir han skit sur och säger har du nått problem? Du har välla 2 friska öron att lyssna me!? Jag sa att jag skulle hälsa på en som bor här.
Jag ville bara slita huvudet av han. Så va de massa annat pissigt.
Så sen när jag stängde halv 11 och gick här ifrån börja jag nästan grina men då får jag ett sms av Helen där hon skrev att vi åker utomlands när skolorna börjar och att jag ska me för hon ville verkligen åka iväg och skulle hitta en vettig människa (de är jag) som kunde åka me =) Gissa om jag blev glad?! Oooh yeah =)
Längta längta längta!!!

KOMMENTARER:

  • Helen säger:
    2009-07-30 | 23:46:01

    Jag är bäst och vi är störda så det blir grymt!!!

Kommentera inlägget här: