Follow your heart

Måste alla va så korkade?

Kategori: Allmänt

Jag blir så irriterad! Nyss kom de in någon gubbe och ville ha en campingplats utan el och fråga hur mcyket de kosta, de va Jossan som prata me han, så hon sa 180 kr och typ kolla på mig så att de verkligen av så. Och de va de och då trodde han att vi skämtade och nästan blev arg. För i Tyskland hade kostat typ 70 kr. Aa men grejen är den att nu är vi inte i Tyskland, IDIOT!!!! Sen åkte han haha.
Jobbar till halv 11 idag också som jag gjort både igår och i måndags, helt ok förutom att sista bussen hem går 10 i 11 från stan och jag måste gå från Lugnet ner. I fredags missa jag den och i måndags, igår kom pappa och hämta mig direkt och jag hoppas han gör de idag också. Undrar om man får sno en segway annars och åka hem me? :P Nej men de skulle va kul. Jag vill bara ut och åka nu.
Fast mest vill jag sluta och komma hem och få sova. Är så sjukt trött.
Undrar va de blir till helgen? Är så sugen på att gö nått....

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: