Follow your heart

Lycka för själen!

Kategori: Allmänt

Igår köpte jag tågbiljett ner till Uddevalla och sen blir jag hämtad där och så bär det vidare ut mot ön.
Blev så otroligt glad igår när Mormor ringde, världens bästa! ♥
Egentligen så skulle jag jobba på torsdag och fredag, men så var Anna och Hanna så otroligt snälla och jobbar för mig då :) Helt underbart att dom kunde göra det så att jag kunde åka iväg lite!
Så på måndag åker jag ner till Västkusten och stannar till på fredag. Ska bli riktigt skönt, känner att jag behöver detta lite och så är alla där nere nu. Så jag får andas, träffa släkten och mysa med Jenna :)
Det ultimata skulle vara om Morbror med familj även kunde komma ut en dag, då skulle min lycka vara gjord. Fast det känns väldigt tveksamt tråkigt nog, men jag jobbar på det....
Men innan jag åker är det jobb idag och imorn som gäller. Ska även hinna städa och packa. Imorn blir det även en springtur med Fia. Vi var även ut på en runda igår, en fredagkväll i regnet, ganska bra gjort!
Känner mig lugn just nu.

Kommentera inlägget här: