Follow your heart

Skräck

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet var jag ner till ishallen och hann se sista perioden av Faluns match mot Valbo, Falun vann också så nu är dom med i ettan nästa säsong också :)
Efter det var jag och köpte på mig lite gottit och hyrde film, Shutter Island.
Trodde att den skulle vara jätte läskig och jag var sugen på att se en skräckis igår. Så jag låg på helspänn hela tiden plus att jag var själv och hade släckt ner allt. Hela tiden väntade jag på att det skulle hända något läskigt men det kom ju aldrig, jag plågade mig själv helt i onödan då. Så nu måste jag hyra en JÄTTE läskig film som verkligen är läskig för att kompensera detta fiasko.
Efteråt började jag kolla på Till vildingarnas land, den var ganska mysig fast jag somnade efter halva så jag får välla se klart den ikväll.
Jobb idag och imorn sen är jag ledig resten av veckan, ska göra en massa skoj :)

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2011-03-28 | 13:17:29

    Skulle gärna se en skräckis med dej ;)

Kommentera inlägget här: