Follow your heart

Hey, you beautiful country!

Kategori: Allmänt

Messade med Sofie tidigare idag om att vi skulle flytta till Canada och gifta oss med en varsin kanadensare. Det skulle vara skoj, men så kom jag att tänka på vintrarna där och skrev det till henne att det kan bli -50 där borta. Trodde själv att jag överdrev det hela men så var jag tvungen att kolla upp det och enligt Wikipedia kan der bli -50 grader där på riktigt. Hur överlever man något sådant?
Jag ville börja grina imorse när jag gick till jobbet och då var det bara -10.
Annars är ju Canada otroligt vackert,
i alla fall det lilla jag har sett i verkligheten och på bilder.
Hittade ju till och med världens snygging där som jobbade i den kanadensiska tullen ;)

En underbar dag






Turistas!


Hej HillBilly ;)












KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2012-01-30 | 23:51:35
    Bloggadress: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

    Fatta va bra vi skulle ha det. Jag och min hockeyspelare till man ;) skulle va grymt kul att testa iaf :) blir de -50 får man väl hålla sig inne ;) haha..

Kommentera inlägget här: