Follow your heart

Friska tag!

Kategori: Allmänt

Det är så skönt att ha lediga helger och bara ta det lugnt hela helgen, ingen alkohol och ränna på krogen. Istället har det blivit långa promenader både lördag och söndag och det har ju varit jätte härligt väder så det har varit kanon skönt att vara ute då. På lördagen var jag barnvakt åt Jenna ett par timmar så då var hon och jag ute och gick, eller hon satt bara i vagnen så det blev lite extra träning för mig med den. Igår gick jag däremot själv i ungefär 2 timmar, otroligt skönt. Träffade på André och hans tjej på vägen också, det är så kul att se andra kära, man blir glad av det.
Idag blir det jobb men dagen kommer nog gå fort för jag ska ta ut en friskvårdstimme, vi får ta ut en sån per vecka. Så då blir det träning idag. Kommer antagligen bara springa. Vill kunna köra igång med styrkan igen, min arm känns väldigt bra nu men det gjorde den i förra veckan också och då körde jag lättare styrka och efter det började det göra ont igen. Så det är bättre att ta det lite lugnt längre istället för att få ont igen och igen och igen.
Plus att IBF's herrar har match ikväll och då brukar tiden flyta på bra och så får jag sällskap ikväll då också utav Martin och Hanna. Jag tycker inte att det är så kul att vara själv, vill ju ha någon att snacka med.
Sen jobbar jag inte igen förän på fredag, så det ska bli jätte skönt med massa ledigt denna vecka. Ska passa på att träffa Jessica har jag tängt och Sandra. Sen är det inte så mycket mer planerat förän till helgen då syrran fyller år och ska ha fest på lördag. Träning ska också hinnas med!
Detta kan nog bli en bra vecka :)

Kommentera inlägget här: