Follow your heart

En av sommarens bästa dagar

Kategori:

När man sitter här nu i vintertider och är trött och fryser kan jag inte låta bli att tänka tillbaka till i somras.
Inte för att det hände så där jätte mycket denna sommaren men det fanns vissa dagar som var världsbäst!
En av dom var så klart min fasters 30års-fest.
Hela dagen var perfekt!
Släkten, lite annat folk, underbart väder, god mat, brännboll, dans och en massa alkohol.
Dagen efter var jag mer sliten än någonsin innan. Från att jag vaknade den morgonen, söndagen då, tills att jag vaknade nästa morgon, måndag, så hade jag kanske varit vaken 6 timmar sammanlagt, på ett dygn :P
Och hela kroppen värkte, när vi kom hem till Falun kom jag knappt ur bilen. Det var tur att farsan var där så att jag kunde åka med honom hem, annars skulle jag ha först ha fått lov att åka pendeln in till station, åka tåg till Falun och sen gå från station hem. Det hade då varit det jobbigaste jag hade behövt gjort i hela mitt liv.
Men det var absolut värt det :)
 
Faster :)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: