Follow your heart

Trött i huvudet!

Kategori:

Idag blev det intensivt sista timmarna på jobbet...
Simskolor som börjar och alla ska ha kort så att dom kommer in och under tiden kommer ju annat också.
Efter sommaren vill många börja gymma och gymfrågor tar oftast längre tid än badfrågor.
Men det har varit tusen frågor om allt möjligt och min hjärna har inte hela tiden hängt med :P
Jobbar imorgon heldag, Onsdag morgon/fm och torsdag har vi en vandring med information längs vägen så då får både ben och hjärna jobba. Efter den dagen har jag jobbat 14 utav 15 dagar, jääeej!
Jag är inne på 11e utav 12 dagar hittills, så att min hjärna är lite seg just nu är nog inte så konstigt.
Efter torsdagen är jag iaf ledig fredag-måndag och det känns behövligt. Sex jobbapass kvar sen innan jag och Fia drar iväg, det är typ det enda jag längtar till just nu!! :)
Träningen blev tyvärr lidande förra veckan, var trött och två dagar hade jag helt sjukt ont i magen och så var det tvättid och hockey. Men körde på gymmet lördag och igår iaf.
Denna vecka får bli bättre!!
Ok, sängen känns jäkligt lockande just nu....
 
Kommentera inlägget här: