Follow your heart

Modesnack

Kategori:

Idag såg jag en kvinna som hade en täckkjol på sig.
Alltså det kan vara något av det fulaste jag har sett, alltså det var inte första gången jag såg en idag, men dom är ju så fruktansvärt fula.
Jag förstår inte hur man kan sätta på sig en sådan.
Alltså jag har aldrig varit så att jag skulle säga åt någon vad den ska ha på sig eller hur den ska klä sig, det är upp till var och en. Men frågar någon så kan jag ju svara vad jag tycker och skulle någon fråga mig om en sådan kjol så skulle jag säga åt den att bränna upp skiten.
Den här kvinnan som jag såg idag hade även knähöga, slutade alldeles under knäna, skinnstövlar till också, kjolen slutade alldeles vid knäna. Alltså jag orkar inte ens säga något nästan.
Har man en knälång kjol så funkar inte knähöga stövlar, då har man några som är högst ankelhöga.
Vill man ha knähöga stövlar till då lär man ha en kortare kjol, fast jag vet inte om sådana knähöga som hon hade ens är så snygga då. Dom lär nog gå ovanför knät och helst ha klack, hennes var låga/platta.
Sådana som hon hade passar bäst till jeans!
Alltså alla får ju klä sig hur dom vill. Men vissa stilar, om man ens kan kalla det för stil, känns så himla omodernt så att det blir fult. Sen är det ju vissa saker som bara är fula utan ha någonsin ha varit inne, täckkjolen.
Men det här är ju bara mina åsikter, det finns säkert dom som tycker att jag klär mig som skit och ibland kan jag känna själv att det jag har satt på mig en dag känns helt för jävligt och så går jag och stör mig på det hela dagen. Usch! Sådana dagar är dom värsta.
 
 
Kommentera inlägget här: