Follow your heart

Bilolycka....

Kategori:

Jag gjorde en skojig grej igår, var på O'learys och käka middag och kollade på hockey med Sofie, Sara och Mimmi.
Det var kul!
Synd bara att Leksand inte vann fast dom fick ett poäng iaf och det är ju mer än noll så :)
Annars har jag bara jobbat, tränat och varit trött.
Idag har jag också jobbat fast jag egentligen skulle vara ledig men så blir det när kollegor har småbarn som lätt blir sjuka.
Alltid bra att få lite extra timmar men nu börjar det märkas att jag har jobbat mycket och sovit dåligt. Alltid när jag gör det så har jag en tendens att få en spricka i mungipan. Alltså inget munsår utan bara en spricka, som försvinner när det börjar bli lite ordning på mig igen. Men det känns som något väldigt onödigt att få då det svider lite.
Idag har det även snöat, jag skrek rakt ut när jag såg det. Usch!
Jag vill ha höst ända till första advent, typ, och då kan det vara snö fram till sista december. Sen vill jag ha vår på en gång!!!!
Någonting annat som jag har kommit på är att det är väldigt skönt med "boyfriend-jeans", skönt slappa men ändå snygga! Och så en mysig tröja till så...
 
Dagens look, myyyyyysig!
 
 
 
Någonting annat ganska spännande är att jag har fått veta att jag var med i en bilolycka runt 06-07 med min dåvarande halvt kriminella pojkvän.
Hahahaha!
Det är så fint när andra vet mer om en än man själv vet.
Jag vet inte om jag någon gång ens har drömt om att jag har varit med i en bilolycka, än mindre varit med om det på riktigt. Och jag undrar vem denna skumma pojkvän kan vara :P
 
 

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2013-10-17 | 21:53:29
    Bloggadress: http://Sofiejanssonsliv.blogg.se

    Haha nu gör du mig nyfiken ju ;)

  • fia säger:
    2013-10-17 | 23:38:29

    Dom där byxorna sitter ju tajt :-)

    Svar: Ja dom såg lite tajta ut på kortet faktiskt, men irl ser dom annorlunda ut och dom känns då verkligen inte som mina stuprörs ;)
    Emelie Hedberg

  • Anonym säger:
    2013-10-21 | 03:18:21

    vadå har du pojkvän nu? *ledsenkille* HEHE

Kommentera inlägget här: