Follow your heart

En liten kille :)

Kategori:

Var så jäkla trött imorse, änåd har jag sovit tokbra inatt.
Somnade vid halv tolv. det är tidigt för mig, och så ringde alarmet halv åtta imorse.
Ville verkligen inte gå upp för att jobba idag. Var helt slut efter igår när jag kom hem på kvällen, så där så att hela kroppen värkte.
Så först när alarmet ringde slog jag bara på snooze och vände mig om och sov lite till.
Men till slut var jag välla tvungen att kolla klockan, om det var dags att vakna på riktigt.
Såg då att jag hade fått ett sms, och en bild skickad i det också. Sen såg jag vem det var ifrån, då visste jag på en gång vad det var på kortet. En liten bebis :)
Då var jag helt plötsligt klarvaken och satt där på sängen med något fånigt leende och blev alldeles tårögd, jag har blivit alldeles för känslig, haha.
Det var dessutom en liten kille, jag vill ju själv ha en kille om jag skaffar barn någon gång, så det tyckte jag var skoj.
Har tänkt på det hela veckan att det nog skulle vara en pojke.
Mamma och pappa till honom är ju så klart Camilla och Magnus och jag tror att dom kommer bli världsbäst som föräldrar!
Längtar till att jag får träffa lillen :)
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2013-11-05 | 02:40:52

    oj, dom har väl inte varit ihop sååå länge, eller kanske dom har? camilla är ju rena milfen nu då, få se om hon får en mammas pojke nu rå, hehe!

    Svar: Finns du fortfarande? Jo dom har varit ihop länge, men det har inte du någonting med att göra. Och du har ingen som helst rätt att uttala dig om varken det eller deras bebis!!!!!
    Emelie Hedberg

Kommentera inlägget här: