Follow your heart

Ett tecken

Kategori:

Det är ingen som förstår det här med tecken, men tecken finns.
Ibland kanske man missbedömer, alltså tror att det handlar om en sak fast egentligen kan det ha med något annat senare att göra.
Typ som igår, eller på natten igår rättare sagt, så drömde jag att jag var med i Prison Break och rymde med dom.
Så när jag sen vaknade tänkte jag på det att det var länge sen jag såg på Prison Break nu och att det skulle vara kul att kolla igenom alla säsonger igen någon gång snart typ.
Senare på dagen läste jag Blondinbellas blogg och gissa vad jag läser, jo att hon och hennes kille hade börjat kolla på Prison Break nu i helgen som var.
Jag är inte sett, läst eller tänkt någonting på den serien på några år, så nu både drömmer och läser jag om den på en och samma dag.
Det måste absolut ha varit ett tecken på att jag borde kolla igenom den!
Så igår kväll började jag att kolla på den och jäklar vad bra den är alltså, nästan så att jag hade glömt bort det.
Hann se tre avsnitt igår och även fast jag har sett den massa förut så var det lika spännande nu som första gången jag såg den.
Satt som på nålar flera gånger, fast jag vet ju vad som händer :P
Men en del hinner man glömma fast man kommer på det rätt och snabbt och sitter och tänker "ja just ja, han..." och "ja just ja, det hände där ja..." och liknande.
Någonting annat som jag nästan hade glömt bort är hur jäkla snygg Wentworth Miller är. My God, hans blick gör ju att man slutar andas i ett par sekunder!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: