Follow your heart

Min helg

Kategori:

Det har varit en lugn helg fast lite jobb har det ändå blivit. 
I fredags så jobbade jag lite på kvällen bara för att det var match, IBF damer.
Sen gick jag bara hem och slappa i soffan.
 
Lördagen började med att jag rensade handfatet i badrummet, jag måste göra det innan jag käkar något annars kommer jag spy upp det jag har käkat. 
Nästan så att jag spyr ändå, så jäkla vidrigt och det stinker i det där jäkla röret verkligen, uäck!
Några timmar senare åkte jag ut till Hosjö och hängde hemma hos pappa resten av dagen. Käkade lunch först och sen blev det en promenad. Det var länge sedan jag gick den vägen vi gick igår, det är väldigt fint där. Ibland saknar jag att bo i Hosjö...
Framåt kvällen blev det även middag hos pappa. Mina systrar var med hela dagen, även Jenna och på eftermiddagen kom Björn också. 
 
Idag har jag jobbat och efteråt kollat på innebandy, IBF-Warberg och IBF förlorade :(
Jag har kommit fram till att om jag tävlar i något eller spelar något spel så har jag aldrig riktigt brytt mig när jag har förlorat. Men när jag kollar på sport och det laget jag hejar på förlorar så kan jag bli skitgrinig. Konstigt :P 
Sen upptäckte jag idag att en kille som jag gick i samma klass med på högstadiet nog dejtar/är ihop med en tjej som spelar med IBFs damlag, eller det har jag egentligen misstänkt sen innan då han har varit och kollat på typ alla deras hemmamatcher hittills den här säsongen. Men idag såg jag honom med en av dom efter matchen och i fredags så upptäckte jag att just hon bor i samma hus som mig, två dörrar ifrån mig, så nu kommer jag bara vänta på att stöta på han i trapphuset någon dag framöver. Och bredvid mig bor en tjej som är ihop med en annan kille som gick i våran klass på högstadiet och jag vet att dom två var ganska bra kompisar redan innan, för dom hade även gått i samma klass innan högstadiet.
Så vi kan nog snart ha reunion i mitt hus ;)
 
Nu ska jag kika på ett avsnitt av So you think you can dance och sen sova, godnatt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: