Follow your heart

Bakis

Kategori:

Blev en utgång igår, trots att jag hade mått jättedåligt på förmiddagen och inte visste om det var så smart. Men till slut bestämde jag mig för att gå ut iaf och det var rätt beslut.
Förutom det att jag bestämde mig ungefär 20.10 för att åka ut till Sofie i Hosjö och bussen gick 20.40. Så det var bara att duscha i typ 2 sekunder, kleta på lite smink, slänga på mig nå kläder och sen springa till närmsta busshållsplats för att se bussen åka en annan väg just den tiden, hahaha.
Ringde då Tam och fjäska till mig skjuts. Tvingade upp han ur sängen, så han kom körandes med en filt runt sig, haha.
Hemma hos Sofie blev det att dricka vin och spela spel, sedan åkte vi ner på stan.
Tänkte först gå till Etage men kön var helt störd och hade varit ännu längre så när vi kom var det typ redan fullt där inne.
Så vi drog till Pitchers istället och det var inget dåligt med det, jag hade skoj, mycket folk där också.
Idag har jag mått mindre bra. Blev först väckt av grannen ovanför mig vid nio för att hon skulle spela musik och sitta och snacka och skratta med en kille. Jag kände bara 'MEN FÖR I HELVETE HÅLL KÄFTEN OCH GÅ OCH SOV!'
Jag var inte så pigg och glad där imorse, fast samtidigt förstår jag inte varför man måste låta så mycket klockan nio en söndagsmorgon. Fan kan man aldrig bara få lite lugn och ro liksom?!?!
Hon har nyligen flyttat in också men redan vill jag typ strypa henne för att det låter där uppifrån hela tiden och på dåliga tider.
Ibland skulle jag vilja bo i ett ensamt litet hus ute i skogen där ingen kan störa mig!
Så skulle jag jobba sen på det, var alldeles skakis och illamående när jag gick upp och orkade inte fixa någon frukost så det blev chips till frukost.
Det har ändå gått bra att jobba och som tur var så var Alex på Lugnet idag och hade Alvedon som han kom med till mig när jag hade huvudvärk, plus ett äpple. Det var snällt av honom :)
Nu ska jag käka en kebabrulle och bara ligga i soffan och vara seg och bakis på riktigt!
Kommentera inlägget här: