Follow your heart

Mysiga kvällar

Kategori:

Igår efter jobbet så åkte jag med mamma och Malou ut till Sågmyra för lite shopping, hittade två tröjor och ett par mjukisbrallor.
Var tillbaka i Falun vid sju och då var alla dödshungriga så det blev en middag på McDonalds.
När jag kom hem så drog jag på mig mina nya brallor på en gång och jag är helt förälskad i dom, så jäkla sköna och mysiga. Mycket bra köp!
Idag har jag jobbat, tränat och ska nu duscha så att jag sen kan dra på mig mina mjukisar igen :)
Laga lite käk och sen bara slappa i soffan hela kvällen.
Det bästa med hösten/vintern är att man kan ligga inne i soffan mest hela dagarna egentligen och mysa och ha tända ljus och kolla på filmer/serier.
På våren sommaren är det ju inte alls lika mysigt för det är så ljust då plus att det är ju mycket skönare att vara ute då.
Så jag kommer spendera nästan varje kväll i soffan i mjukisar och bara ha det varmt och mysigt där under en filt :)
 
 
 
Kommentera inlägget här: