Follow your heart

döööööödssjuk!!!

Kategori:

Alltså jag orkar inte.............................
Förra helgen, precis när vi skulle åka till Paris så blev jag sjuk. Men att ligga inne på hotellrummet fanns inte, så jag tog till alvedon och gjorde stan ändå. Efter ett par dagar var halsont och feberkänningarna borta, var bara lite förkyld.
Dom senaste dagarma har det känts som att även förkylning var på väg bort.
Tills idag...
Mådde jättebra imorse och fram till ungefär två tiden då halsen började kännas lite konstig men tänkte att det nog inte var något speciellt. Någon halvtimme senare klädde jag på mig för att gå och handla, då blev jag alldeles varm och nästan svettig typ som när man har feber. Gick iväg iaf men det var väldigt ansträngande och halsen blev bara värre och värre och det började kännas som att jag hade ett rakblad i halsen.
Hade först bokade in mig på ett yogapass till kvällen. Det var bara att avboka och istället låg jag hemma i soffan, under en filt och skakade för jag hade världens värsta feberfrossa plus huvudvärk och halsont från helvete. Jag har nästan inte ens kunnat svälja mitt eget saliv.
Orkade ju absolut inte ta mig ut igen för att handla ett par nödvändigheter, halstabletter och honung, så syrran var snäll och åkte och handlade åt mig.
Så nu ligger jag med en halstablett i munnen hela tiden, förutom när jag dricker te med honung. Har inte ens velat käka någon mat för att jag vet att det skulle göra så sjukligt ont att försöka svälja, det skulle nog göra ont bara att tugga. Käkarna gör lite ont också så jag funderar på om jag har åkt på någon jäkla halsfluss, fy faaaan vad drygt i sånna fall.
Det är såååååå jäääävlaaaa synd om mig! :'-(
Kommentera inlägget här: