Follow your heart

Heja Heja

Kategori:

Det känns så bra med ännu en final och det känns ännu bättre att jag tog semester imorgon så att jag även kan kolla på Tre Kronors final :D
Igår kunde jag tyvärr inte ta semester för det fanns ingen som kunde jobba för mig, men imorgon var Jennie snäll och tog mitt pass :)
Men jag kunde se matchen på jobbet iaf, eller lyssnade på första halvan på radio och sen tog jag lunchrast lite tidigare än normalt bara för att kunna se andra halvan på tv.
Så det var en massa gubbar där i personalrummet och så jag.
Det skojigaste var när jag sa något om en av spelarna och en av gubbarna utbrister "VA vet du vad spelarna heter?". Var på en annan av gubbarna säger att jag nog vet bättre vad dom heter än någon av dom gör, han vet att jag är lite hockeynörd :P
 
Jag hoppas verkligen att dom vinner imorgon nu, det skulle vara så himla kul!
Är redan nervös, blev nog det redan igår när dom blev klara för finalen. Alltså mina nerver....
Jag är dessutom superdupermega avis på Tompa som är där i Sotji och har sett alla matcher och ska så klart se finalen också, jag vill också!!! Det ser ju rätt grymt ut när man ser bilder och på tv från Sotji.
Jag ska iaf försöka heja allt jag kan hemma i soffan :)
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: