Follow your heart

"I think people spend too much time staring into screens and not enough time drinking wine, tongue kissing and dancing under the moon."

Kategori:

Okej jag vet inte om jag bara har blivit supersentimental, om jag har fått någon åldersnoja eller vad det nu är men mina tankar har förändrats en del....
Har alltid tyckt att det är löjligt att gå och hålla hand, hångla på stan mitt på ljusa dagen, visa att man gillar någon, etc.
Och jag vet ju att jag själv blir väldigt reserverad när jag är ute någonstans med en kille mitt på dagen, jag vill typ inte att andra ska behöva se mig och en kille pussas eller vad det nu kan vara, det är ju störtlöjligt egentligen.
Det mysigaste som finns är ju faktiskt att vara nära någon man gillar!
Jag måste nog försöka att vara mer öppensinniad när det kommer till sådant och göra precis vad jag vill och känner när jag vill och känner för det med en kille.
Lika tycker jag att det är töntigt när någon tror mer än vad någonting är eller när man inte kan säga precis vad man känner eller tycker för då ska det tros så mycket om det också fast det kanske knappt är någonting.
Jag tror nog dom flesta som inte har någon längtar efter att ha någon, det betyder inte att man är kär i kärleken för det.
Bara för att man gillar någon och vill träffa den så betyder inte det att man är kär i kärleken.
Om man skulle säga till någon som man gillar att man gillar den så betyder inte det egentligen att man älskar personen, vill gifta sig och skaffa barn med den personen.
Saker och ting är inte så komplicerade och dom behöver inte göras komplicerade.
Det är fint att gilla någon och att säga det till den personen och kan inte den personen ta det på rätt sätt (och det är en helt annan sak att inte känna likadant), nej synd för det puckot!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: