Follow your heart

Läppar

Kategori:

För några år sedan så funderade jag starkt på att göra en läppförstoring, det låter helt galet nu!
Men då tyckte jag att dom var så små och smala, ville ju inte ha några gigantiska läppar heller men lite större iaf.
Nu känner jag inte så längre, dom kanske har blivit lite större naturligt för jag tycker att dom är lite större nu än då.
Fast även om dom inte skulle ha blivit större så bryr jag mig inte om sånt ändå nu.
Sen så för en stund sedan så läste jag något om att det för några år sedan tydligen har gjorts en undersökning som visade att personer med små läppar är bättre på att kyssas.
Så jag behåller nog mina små läppar ;)
 
Annars rullar dagarna på, fick veta på vårdcentralen i förra veckan att det är pollen som har gjort mig så trött.
Hade egentligen kommit på det innan jag åkte dit, men jag hade ändå tid och den jag träffade konstaterade det också. Så nu tar jag tabletter varje morgon för det och i måndags ringde hon från vårdcentralen och frågade hur det var, om det hade blivit något bättre och sa även att tabletterna kan också göra en trött...
Dom tog även en massa blod av mig för att se om det var något annat fel på mig men det var det inte.
 
Någonting som jag längtar efter nu är Paris om två veckor.
Det ska bli nice med lite semester och jag har alltid viljat åka till Paris, så jag hoppas att jag inte blir besviken.
Är även lite avis på Sofie som tydligen har dragit till Thailand helt plötsligt.
Alltså det skulle vara så sjukt skönt att åka till sol och värme och bara gå runt i bikini hela dagarna.
Men Paris blir bra också, fast det är ju mer storstad med shopping och sightseeing än sol och bad.
Jag älskar både ock och senaste resan var en solresa så nu blir det storstadsresa.
Men funderar starkt att se börja spara pengar till en längre resa med sol och värme att göra typ i januari eller februari nästa år så att man slipper trökvädret här hemma då. Måste bara hitta någon som vill åka med mig också :P
Aja, det är långt dit men det skulle vara såååååååå skönt!

KOMMENTARER:

  • Sofie säger:
    2014-03-26 | 08:38:34
    Bloggadress: http://sofiejanssonsliv.blogg.se

    haha ja jag fick nå fel och drog iväg ett tag ;)
    Jag är på om du vill åka een längre tid :)

    Svar: Haha jag tänkte när jag skrev det där att Sofie skulle säkert vilja följa ;)
    Emelie Hedberg

Kommentera inlägget här: