Follow your heart

Omänskligt!

Kategori:

För exakt två veckor sedan stod jag fortfarande på ett dansgolv och dansade klockan 04.40...
Idag ringde mitt alarm klockan 04.40, gick upp klockan 05.00 och var på jobbet klockan 06.00, känns inte friskt att behöva gå upp när det fortfarande är natt och för mig är det fortfarande natt då.
Till och med MTV tyckte att det fortfarande var natt då, när jag slog på tv och zappade till MTV så stod det 'night videos' uppe i vänstra hörnet. 
Det var även flera gånger i somras som jag inte somnade förän vid 4-5 på natten.
Ok det kanske inte händer så ofta att jag somnar sådana tider, i somras var det lite speciellt och även då för två veckor sedan, men att gå upp då känns inte heller helt normalt. 
Jag är absolut ingen morgonmänniska, förstår inte ens vad man gör så tidigt på dagen, finns det ens något att göra då? Om man inte ska jobba förstås men det finns ju dom som kommer upp så tidigt ändå bara för att typ...
Nåväl, jag kom upp och det är huvudsaken och det bra är att man får sluta tidigt då iaf.
 
Något skojigare, lite bilder från dagen/kvällen/natten för två veckor sedan :)
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: