Follow your heart

Tycker lite synd om mig själv...

Kategori:

Halkade igår på väg till jobbet och bröt nästan ett finger, jag trodde att jag hade gjort det först iaf men som tur var så var det nog inte så illa iaf.
Men det gör ont, speciellt när jag böjer det och ner i handen. 
Det var tur att det inte var grus just där så att jag hade skrapat upp hela handen också...
Hade det varit grus där hade nog fallet blivit ännu värre då det var blankis just där, det hade ju blivit som kulor där på. Och just det partiet är typ oundvikligt också för annars kommer jag inte ut i från gården hemma, om jag inte vill hoppa över en buske men då kanske jag ändå landar på någon hal fläck och verkligen bryter något. 
Imorse när jag skulle gå över just det partiet gled jag mig fram på skorna, typ som när man åker skridskor, för att säkra lite. Men det jobbiga är att ta sig ut på det för först går det lite nerför och så är det uppför till vänster direkt på det.
Nej nu är jag ännu mer trött på vintern, den för ingenting bra med sig och det är ju inte konstigt att fler trafikolyckor händer under vintern.
Tur iaf att det har blivit lite mildare ute denna vecka plus att det har varit sol, det var typ det enda som räddade dagen från att bli helt förfärlig igår. 
 
Kommentera inlägget här: