Follow your heart

Bra böcker

Kategori:

Älskade boken som Fia tyckte var bra och den var absolut inte läskig, Jääj. 
Underbara helvete heter den och var en kärlekshistoria.
Fast nu har jag läst Stalker som gjorde mig rädd för att vara ensam och så Underbara helvete som fick mig att känna mig ensam bara. 
Så nu blir det något helt annat, nämligen Fantasy :) 
Började lite med Fantastic beasts and where to find them igårkväll, vilken är en faktabok om olika varelser i trollkarlsvärlden (Harry Potter) och hur man ska bete sig omkring dom ungefär. 
Den kommer nog bli en utmaning på grund av att den är på engelska och då jag har läst tre av Harry Potter-böckerna även på engelska så vet jag att det kan vara en del skumma ord med. Fast det ska bli kul att försöka sig på ändå, Harry Potter-böckerna hade jag redan läst på svenska innan så jag visste ju ändå vad allt handlade om men denna har jag inte läst på svenska.  
Efter den blir det nog först Hobbiten följd utav Sagan om ringen-böckerna. 
Känner att jag har en del spännande läsning framför mig nu :) 




Kommentera inlägget här: